Tradycyjnie wykorzystywane formy i metody reklamy rozczarowują pod względem ich skuteczności. Uczestnicząc od kilkunastu lat w badaniach naukowych poświęconych skuteczności reklamy i analizując raporty dotyczące jej stosowania, zdajemy sobie z tego doskonale sprawę.
Nie tylko reklama
Moglibyśmy tak jak inni sprzedawać przestrzeń pod kolejne treści reklamowe, dokładając od siebie slogany i obrazy, które przemkną i zostaną zapomniane. Alternatywą jest zmiana sposobu myślenia a właściwie powrót do racjonalnego toku rozumowania. Nie mnożymy reklam. Dbamy o dotarcie kluczowych przesłań do odbiorców. Konsekwentnie realizujemy programy komunikacji, których efektem ma być zmiana postaw i zachowań klientów.
Poprzez starannie zaplanowaną komunikację marketingową wywołujemy przychylność otoczenia i pomagamy budować trwałe relacje rynkowe.
Efekty działań
W agencji One Voice oczekiwanym efektem podejmowanych działań nie są wyłącznie trafne slogany, udane realizacje czy piękne projekty graficzne. Pomagają one wprawdzie w osiągnięciu oczekiwań wielu klientów – firm, organizacji i instytucji. Nie zapewniają jednak optymalnego wykorzystania potencjału rynkowegi i osiągnięcia celów strategicznych. Cele, które stawiamy w ramch planowanych kampanii a następnie realizujemy, mają zawsze odniesienie do rynku obsługiwanego przez naszych zleceniodawców. Uzyskiwane efekty dotyczą zmian postaw i zachowań, które w konsekwencji pozwalają rozwijać się naszym zleceniodawcom i przynosić im zyski.
Integracja działań
Dysponując ambitnym zespołem kreatywnym, jesteśmy w stanie stworzyć efektowne projekty graficzne. Świadczy o tym nasze portfolio. Jednak, nawet najbardziej unikatowe pojedyncze kreacje nie zapewniają sukcesu rynkowego. Liczy się konsekwencja i spójność przekazu realizowanego za pośrednicwem wielu, wzjamnie uzupełniających się komunikatów. Umiejętność doboru i wykorzystania różnych form komunikacji marketingowej. Reklama natywna, social media marketing, influencer marketing, publicity, marketing partyzancki, ambient media… to tylko część bogatego instrumentarium z którego korzystamy. Dzięki temu realizowane przez nas programy kominikacji i kampanie nie tylko przykuwają uwagę, ale również efektywnie realizują ambitne cele strategiczne firm i marek.