BLOG
Dzielimy się wiedzą z zakresu marketingu, komunikacji, brandingu i public relations
BLOG
Dzielimy się wiedzą z zakresu marketingu, brandingu, komunikacji i public relations
BLOG MARKETINGOWY
Porcja praktycznej wiedzy i subiektywne spojrzenie na komunikację marketingową
Obszary integracji komunikacji marketingowej
Właściciele i zarządzający firmami sięgają coraz powszechniej po kompleksowe usługi z zakresu: marketingu, promocji, reklamy, kształtowania wizerunku itp. Przyczyn tego zjawiska upatrywać można w tym, że posługiwanie się współczesnymi narzędziami marketingowymi wymaga coraz bardziej specjalistycznej wiedzy i umiejętności.
Marka w startupie. Jak ją stworzyć i wykreować wizerunek?
Startupy, dla których potrzeba zaprezentowania siebie i tworzonego modelu biznesowego pojawia się tuż po zainicjowania pomysłu, nie mają możliwości podporządkowania się uniwersalnym zasadom kreowania wizerunku marki. Muszą poszukiwać sposobów na skracanie i upraszczanie tego procesu.
Zalety i wady outsourcingu marketingu
Właściciele i zarządzający firmami sięgają coraz powszechniej po kompleksowe usługi z zakresu: marketingu, promocji, reklamy, kształtowania wizerunku itp. Przyczyn tego zjawiska upatrywać można w tym, że posługiwanie się współczesnymi narzędziami marketingowymi wymaga coraz bardziej specjalistycznej wiedzy i umiejętności.
Na czym polega komunikacja „jednym głosem”?
Tradycyjne paradygmaty marketingowe odchodzą do lamusa. Dynamiczny rozwój metod komunikacji marketingowej oraz kanałów wykorzystywanych do komunikacji z otoczeniem, wymagają zmiany sposobu myślenia i działania marketingowego – komunikowania „jednym głosem”.
Nieskuteczna reklama?
Tradycyjnie wykorzystywane formy i metody reklamy rozczarowują pod względem ich skuteczności. Uczestnicząc od kilkunastu lat w badaniach naukowych poświęconych skuteczności reklamy i analizując raporty dotyczące jej stosowania, zdajemy sobie z tego doskonale sprawę.
Dlaczego One Voice?
One Voice, czyli komunikacja marketingowa jednym głosem. Planujemy, wdrażamy i koordynujemy programy komunikacji marketingowej. Korzyści dla klientów Nasi klienci uzyskują oszczędności, dzięki rezygnacji z własnego działu marketingu i przekazaniu jego funkcji nam