Projekt logo Torabud i opracowane zasady posługiwania się elementami identyfikacji wizualnej, dostosowane zostały do profilu i zakresu działalności firmy. Torabud funkcjonuje na rynku od 2004 roku. Jest kompleksowym, doświadczonym wykonawcą, specjalizującym się w pracach termomodernizacyjnych oraz wykończeniowych.
Logo dla firmy z branży budowlanej jest zawsze szczególnym wyzwaniem, ze względu na dużą liczbę podmiotów o podobnym profilu a tym samym wielość nazw oraz znaków funkcjonujących na rynku. Konstruując logo kierowano się potrzebą wyrażenia jednoznacznej symboliki i zachowania jednocześnie oryginalnego charakteru znaku.
Pomimo tego, że wygląd znaku i nazwa marki jednoznacznie sugerują branżę w jakiej działa firma, zastosowano tagline z informacją o specjalizacji. Termomodernizacje i wykończenia budynków to główne obszary działalności firmy. Użycie tych 2 słów jako uzupełnienia znaku ułatwia komunikację i pozwala uniknąć nieporozumień.