Opracowaliśmy nazwę, założenia strategii marki, logo oraz stronę internetową dla nowej firmy, świadczącej usługi z zakresu nadzoru budowlanego.
Tropy kreacyjne oraz koncepcja graficzna podporządkowane były idei przedstawienia podmiotu wykazującego się doświadczeniem i profesjonalizmem w ramach prowadzonej działalności. Wymagana była dostępność prawna nazwy, dostępność domeny internetowej oraz uniwersalny charakter, pozwalający na budowanie rozpoznawalności również za granicą. Współpraca inspektora z wykonawcą wymaga wzajemnego zaufania i wsparcia. Było to głównym powodem zastosowania słowa „partner” w nazwie firmy.
Logo
Stworzony znak graficzny charakteryzuje się mocnym sygnetem, jednoznacznie kojarzącym się z branżą budowlaną. Dobór kolorystyki uzasadnia potrzeba wywołania skojarzeń z profesjonalizmem, niezmiennością, stabilnością.
Wyrazista, responsywna strona internetowa z podstawowym zestawem modułów umożliwiających prezentację oferty oraz zrealizowanych inwestycji budowlanych.
Oryginalny content, stworzony na podstawie wywiadu z klientem, wspomógł pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach i ułatwił komunikację z klientami.