W ramach projektu została opracowana strategia dla nowej marki. Na potrzeby nowopowstającego brandu wymyślona została nazwa oraz logo tożsame z profilem działalności. Nazwa hexapack to połączenie dwóch słów – hexagon (z ang. sześciokąt) oraz pack (z ang. pakować).
Projekt logo Hexapack oraz zasady posługiwania się elementami identyfikacji wizualnej zostały zaprojektowane w taki sposób, by utożsamiać się z zakresem działalności firmy. Sygnet w kształcie heksagonu oddaje kształt wypełnień produkowanych przez firmę płyt komórkowych w technologii Plastra Miodu. Zastosowany w logotypie pogrubiony font ma nawiązywać do wytrzymałości wytwarzanych materiałów.
W przypadku stworzonych dla marki Hexapack projektów graficznych istotnym wyzwaniem było skomponowanie znaku graficznego i innych elementów identyfikacji wizualnej na przygotowywanych wizytówkach, ulotkach oraz w katalogu informacyjnym. Materiały reklamowe zostały zaprojektowane w taki sposób, by zbudować świadomość i rozpoznawalność marki, wraz ze stworzeniem skojarzeń z reprezentowaną branżą.
Nowoczesna, responsywna, prosta w obsłudze strona internetowa w praktyczny sposób prezentuje specyfikę prowadzonej działalności oraz ofertę firmy.
Zastosowane na stronie internetowej motywy graficzne, kolorystyka, piktogramy i typografia wsparły proces budowania wizerunku marki.
www.hexapack.pl