Realizacja objęła wybór nazwy, zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz stworzenie i realizację strategii wprowadzenia na rynek marki Greinplast Ceramic, należącej do znanego producenta z branży chemii budowlanej. Oryginalności i wyjątkowego charakteru nadaje znakowi sygnet, wywołujący skojarzenia z ceramiką, twardością, perfekcją formy. Użyta kolorystyka stanowi odzwierciedlenie kolorów wyróżniających się w palecie barw farb sprzedawanych pod marką Greinplast Ceramic.
Realizacja objęła wybór nazwy, zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz stworzenie i realizację strategii wprowadzenia na rynek marki Greinplast Ceramic, należącej do znanego producenta z branży chemii budowlanej. Oryginalności i wyjątkowego charakteru nadaje znakowi sygnet, wywołujący skojarzenia z ceramiką, twardością, perfekcją formy. Użyta kolorystyka stanowi odzwierciedlenie kolorów wyróżniających się w palecie barw farb sprzedawanych pod marką Greinplast Ceramic.
Stworzone projekty opakowań, regałów sklepowych oraz innych materiałów POS, identyfikują jednoznacznie produkty marki Greinplast Ceramic i zwracają uwagę na unikalne cechy produktu jakimi są: powłoka nano ceramiczna, unikalna kolorystyka farb, odporność farby na szorowanie.
Stworzone projekty opakowań, regałów sklepowych oraz innych materiałów POS, identyfikują jednoznacznie produkty marki Greinplast Ceramic i zwracają uwagę na unikalne cechy produktu jakimi są: powłoka nano ceramiczna, unikalna kolorystyka farb, odporność farby na szorowanie.
Przygotowane projekty materiałów reklamowych, reklam wielkopowierzchniowych, wyklejeń witryn oraz samochodów firmowych, filmów reklamowych i animacji – eksponują opakowanie produktu oraz zwracają uwagę na atuty produktu.
Przygotowane projekty materiałów reklamowych, reklam wielkopowierzchniowych, wyklejeń witryn oraz samochodów firmowych, filmów reklamowych i animacji – eksponują opakowanie produktu oraz zwracają uwagę na atuty produktu.