W ramach projektu została opracowana strategia dla nowej marki. Na potrzeby nowopowstającego brandu wymyślona została nazwa oraz logo tożsame z profilem działalności. Nazwa hexapack to połączenie dwóch słów – hexagon (z ang. sześciokąt) oraz pack (z ang. pakować).

Projekt logo Hexapack oraz zasady posługiwania się elementami identyfikacji wizualnej zostały zaprojektowane w taki sposób, by utożsamiać się z zakresem działalności firmy. Sygnet w kształcie heksagonu oddaje kształt wypełnień produkowanych przez firmę płyt komórkowych w technologii Plastra Miodu. Zastosowany w logotypie pogrubiony font ma nawiązywać do wytrzymałości wytwarzanych materiałów. 

W przypadku stworzonych dla marki Hexapack projektów graficznych istotnym wyzwaniem było skomponowanie znaku graficznego i innych elementów identyfikacji wizualnej na przygotowywanych wizytówkach, ulotkach oraz w katalogu informacyjnym. Materiały reklamowe zostały zaprojektowane w taki sposób, by zbudować świadomość i rozpoznawalność marki, wraz ze stworzeniem skojarzeń z reprezentowaną branżą.

Nowoczesna, responsywna, prosta w obsłudze strona internetowa w praktyczny sposób prezentuje specyfikę prowadzonej działalności oraz ofertę firmy.

Zastosowane na stronie internetowej motywy graficzne, kolorystyka, piktogramy i typografia wsparły proces budowania wizerunku marki.   

www.hexapack.pl

.
.
.

want to build a strong brand?
contact us

One Voice

ul. K. Hoffmanowej 19/215

35-016 Rzeszów

office: 17 770 73 27

studio: +48 795 949 030

want to build a strong brand?
contact us

One Voice

ul. K. Hoffmanowej 19/215

35-016 Rzeszów

office: 17 770 73 27 

studio: +48 795 949 030

Pin It on Pinterest